Google

28 studenoga 2007

Viđen NLO 15. 9. 2007. u Beogradu

Piše M. L.

Snimljeno je 15 septembra u Beogradu,sa Juznog bulevara u pravcu Zvezdare mislim da je jugoistok pravac..bilo je 5 i 15 ujutru,prvo sam spavao,odjednom me budi keva jer je primetila kroz prozor da neobicno svetli zvezda...ustajem iz kreveta vidim da je neobicno sto toliko svetli,setim se kamere uzmem i tad mi pade napamet da iskoristim zum videh gornji deo kao svetlecu piramidu,.20 minuta kasnije sam sishao dole ispred zgrade nastavio snimati,vec je tad skoro svanulo.. snimio sam ukupno nesto vise od pola sata..citav materijal sam skidao frejmove i pazljivo analizirao detalje po svaki frejm..neverovatno je da na jednom delu snimka bio okrenut naopako,jednom se ugasilo svetlo.. kamera mi se tad mutnila nisam namestio fokus..40 sekundi ga nije bilo onda se upalio..mislim da su ga prekrili oblaci..al nemoguce posto se vidi na ostalim snimcima da je nebo bilo cisto vedro..steta sto nisam bio tu prisutan,tad sam stavio kameru na terasu da se snima.Na nekom frejmu vide se jedva detalji ,vide se kao sitni prozorcici i u donjem delu udubljenje kao vrata,Moja kamera nije mogla snimati sve vreme na maksimalan zum trajalo nekoliko sekundi pa se odzumira malo nazad,svaki put sam morao da koristim max.zum da bi uhvatio najveci detalj.Pola sata kasnije vec je bio skroz dan silazio sam opet dole,nije ga vise bilo..mozda sumnjam da predmet danju uzima suncevu svetlost i da nocu presijava...Tako da cekam rezultat od jednog stranca naucnika istrazivaca,dao sam mu odstampane primerke,po njegovom pogledu se vidi da je bio iznenadjen ..prvo je rekao da ce da premeri ugao nlo da utvrdi da li jeste il nije nlo..s strpljenjem ocekujem odgovor..Ima jedna fotka pod imenom dscf 5709 to je snimak dig.aparatom,na zalost sa zumom nije pomoglo.

P.S. Verovali ili ne! posle snimanja sam odmah stavio da se puni,riknula mi je baterija..prvo primetim da ne radi lampica na punjacu,posle 15 min.osetim da je baterija vrela,brzo izvadim i primetim da mi se malo nadula i smrdela. mislim da je to slucajnost..a nova mi je baterija pa sam posle morao da kupim,zvuci neko ludilo hehe!